Blogia
NEN@S de ÁLVAREZ LIMESES

NOITE DE SAN XOAN-BENVIDA á nova BLOG.

NOITE DE SAN XOAN-BENVIDA  á nova BLOG.

Hoxe e un día para lembrar feitizos e quitar o meigallo como manda a tradición.

 Coas herbas recollidas nesta noite máxica faise un auga milagreira que cura moitas doenzas da alma e o corpo.

Nesta páxina atoparedes moita información sobre esta tradición tan arraigada na nosa terra e que tamén se celebra noutros lugares da nosa Xeografía.

 Tamén e tempo de lembrar e comparar o que fan os ingleses na noite do "5th of November" cando fan eles as fogueiras  rememorando o día que pillaron a GUY FAWKES e botaron por terra o intento de matar o rei JamesI.

 Agora si que casi rematamos e seguro que algún de vos xa non vai volver polo cole  polo que dende aquí os dexeso unhas Boas vacación a todo@s que difrutedes que  agora e tempo de descansar.

ó mesmo tempo dámoslle a Benvida a nova BLOG dos "Animais en Perigo" que seguira medrando pasiño a pasiño o vindeiro curso.

 Seguirei por aquí durante o mes de Xullo por si tedes algunha dúbeda consulta... xa sabedes como atoparme.

Bicos e ata sempre!!!!!!

 

5 comentarios

alejandra5B -

Que chulo el articulo de herbas.

alejandra 5B -

eu o pasei genial,¡fui devertidisimo¡

Beatriz 5ºB -

Eu fun a fogueira da meu pobo,pero habia unha en Eduardo Pondal,ale e marta foron a esa.

Mela -

Ónde foi esa fogueira.
Eu estiven buscando pola cidade cós meus fillos pero non atopei ningunha.
Fun ó Poblado de celulosas e estiven na Fogueira que fixeron os veciños, pero moi grande non era.
En canto remate esta semana que teño cosas pendentes..
póñome en contacto contigo na dirección de correo dende a que mandas os comentarios pero aquí non podo poñela.
Procurarei o luns ir a última hora para poder darvos cousas que vos teño eu se non puidera iría o Martes.
Bicos.

Beatriz 5ºB -

Onte houbo unha fogueira moi guay,petardos,bombas,comida e musica.pasamolo moi ben.¿Como se chama o seu messenger?