Se muestran los artículos pertenecientes al tema CLASES DE GALEGO 5ºB.

Clase de Galego 10 de MAIO

20060515234638-libros-que-medran.jpg

Hoxe na clase de Galego, a profe fixo fotos  dos obxetos que nos trouxeramos doutros países.

Eu trouxen unpeluche que me trouxo o meu irmán de PARÍS, unha postal de Roma eun obxecto de Canadá que atopeime esta mañá no meu portal.

Despois de face-las fotos , tiñamos que decirlle ós nosos compañeiros de onde era cada cousa e com a conseguíramos.

Logo a profe repartiu o xornal e púxonos debere.

Había un artigo na "Voz de la Escuela" sobre poetas galegos cós seus poemas .

Tiñamos que decir de que trataban eses poemas.

Marta Padín 5ºB

"Tamén no xornal Matías atopou un bebé de foca"

Diego Santos.

15/05/2006 21:37 Autor: NEN@S DE ÁLVAREZ LIMESES. #. Tema: CLASES DE GALEGO 5ºB No hay comentarios. Comentar.

Clase de GALEGO 5ºB

20060514210438-urogallo-la-voz-de-galicia-4-de-maio.jpg

Hoxe no cole na clase de GALEGO, a profe Mela explicounos que ía elexir quen escribiría o diario de GALEGO na Blog.

Preguntoulle a Noelia e díxolle que moi ben pero que lle faltaban datos. E como Daniel dixo o dato que lle faltaba o leu él.

Logo o leu seu irmán Diego e Mela elixiu a Diego para que o escribira na BLOG.

Espero que mañá a profe me elixa a mín.

A profe repartiu o xornal e atopamos outro animal máis en perigo de extinción: O urogalo.

Parece que A Voz de GALICIA, ponse do noso lado no noso traballo sobre animais en perigo de extinción en GALICIA.

Máis tarde subimos a Informática e correximos os fallos do diario de Inglés e apuntamos os países da comunidade Económica Europea que aparecían nun enlace.

Mentras Noelia leía o diario a profe ensinounos mitas cartas.

Marta LARRUBIA 5ºB

14/05/2006 20:57 Autor: NEN@S DE ÁLVAREZ LIMESES. #. Tema: CLASES DE GALEGO 5ºB Hay 1 comentario.

Clase de 5ºB Galego-Inglés

20060520060150-foca-blanca.jpg

Luns 8 de MAIO

Como a profe Mela non puido estar á hora da nosa clase , deixoulle a outra profe as tarefas que tiñamos que facer.

Mandou poñer os países da Comunidade Económica Europea onde estaban respecto a Europa e con que países limitaban.

Esto mandounolo facer porque mañá é o día de Europa.

Tamén fixemos o Activity Book.

Logo, na seguinte hora respostamos a unhas preguntas do libro sobre un texto.

Ademais, mandou deixar os diarios de inglés na mesa da profesora Mela para correxilos.

O titular do xornal é :

"O Sergas instala clínicas de Lugo e Ourense a sustituir a médicos afectados por incompatibilidade".

Iria Rodríguez Fondevila 5ºB.

14/05/2006 11:25 Autor: NEN@S DE ÁLVAREZ LIMESES. #. Tema: CLASES DE GALEGO 5ºB No hay comentarios. Comentar.

A CLASE DE GALEGO de 5ºB

20060512170715-oso-pardo-voz-de-la-escuela.jpg

Mércores 3 de maio de 2006

Hoxe levei para a miña casa moitísimos deberes,cinco para ser exactos,e para ser o primeiro día despois dos que tivemos de festa xa é un pouco raro.

Coa profesora Mela falamos sobre as cartas que había que mandar nas vacacións de Semana Santa.  Despois collimos o xornal,  dimoslle un repaso e ó final collimos o suplemento"La Voz de la Escuela" .

Dentro viñan dúas fotografías de animais, unha dun oso pardo e a outra era dun parrulo.

Pero antes de facer nada aprofesora decatouse de que tiñamos que apuntar na axenda unha axuda para ordenadores, iso foi o máis importante das dúas clases.

Tamén puxo dous deberes, un que trataba de encontrar no suplemento animais e plantas e o outro que trataba de facer un esquema dunha noticia sobre as línguas de España.

Diego SANTOS 5ºB

04/05/2006 10:33 Autor: NEN@S DE ÁLVAREZ LIMESES. #. Tema: CLASES DE GALEGO 5ºB No hay comentarios. Comentar.

Blog creado con Blogia. Derechos de autor con . Estadísticas. Suscribir RSS. Admin.
Blogia apoya: Fundación Josep Carreras, y Evento Blog España. Vota en los Premios Bitacoras.com [Blog Oficial en LaInformacion.com]